6 perc elolvasni
Facelift differenciák

Külső változások facelift után:


-Első lámpák belső íve cicásabb, elnyújtottabb lett.
-Sárga indexbúrát fehérre cserélték
-hűtőmaszk 3 részre osztott közepét lecserélték egy nagy egybefüggő fekete rácsra, az opel embléma nagyobb lett, és a lámpa ívéhez formázták a középsőrész szélét.
-Vastag, oldalsó gumdíszlécet vékonyabb műanyagra cserélték.
-Felszeregjelző plaketteker az első sárvédőelemről áthelyezték egy kis téglalapba a díszlécre, ami az első ajtón helyezkedik el.
-külső kilincseket egyenesről ívesre változtatták.
-hátsó lámpákban az indexet, és tolató szegmens sötétítve lett.
-13" dísztárcsák mintázata változott. Illusztráció a lieferwagen képnél.
-a külső műanyag feliratok kisebbek lettek, és krómozottak.
-Hátsó embléma fekete alapos helyett krómos lett, valamint nagyobb is.
-sedannal, és 5 ajtósnál a hátsó lökhárító formája szögletesebb lett.
-első sárvédőelemen megjelent az oldalsó index (ez főként az olasz piac miatt)
-5 ajtósnál a csomagtartóajtón lévő szárnyat gömbölyűről szögletesre módosították.
-kocka alakú tükröket gömbölyűre változtatták.
-Csomagtartóajtón műanyag díszléc, úgynevezett blende jelent meg. Ezáltal eltünt a nyitófogantyú az ajtóról, kis kerek gomb lett helyette, amivel lehet nyitni a csomagtérfedelet
-GSi optika (lökhárító, maszk, műanyag küszöb, csomagtérajtó szárny, hátsó lökhárító, felni) facelift után teljesen eltűnt, a c20xe és c20ne motorokkal együtt.
-projektkros ködlámpa helyett foncsoros ködlámpa

Belső Változtatások:

-Szürke belsőt leváltotta a fekete
-Ajtókárpitok szigeteltek lettek (púpos lett)
-Hátsó ajtókápritok behúzó fogantyúja megváltozott. Faclift előtt teljesen nyitott volt, facelift után a fogó alja zárt lett.
-Műszeregységben az ikonok karcsúbbak lettek
-szellőzőrácson az irányváltó tekerő teljesen kerekről félkörre változott.
-Classic, és start felszereltségben a régi kormányt felváltotta a 3 küllős "GSi-nek" nevezett kormány.
-Belső világítás búra átláthatóbb, tisztább lett
-Váltógombnál több változás is. 92-93 szériákban E kadett gomb, 94-től 2000-ig sajátos F astra, 2001-2002 műanyag fedeles G astra féle.
-Fekete műszerfalnál megjelent az utas oldali légzsák. (létezett a szürke műszerfalnál is, csak nagyon ritka volt)
-Club felszereltségből eltűntek a szürke recaro kagyló ülések, opcionálissá változott. Lehetett kérni hozzá, de alapból sima komfortüléssel adták, a kérhető kagylóülés mintája is változott.
Technikai változtatások:
-kérni lehetett a 4 elektromosablakot.
-2001,2002-ben pótféklámpás csomagtérajtó műanyag.
-kérni lehetett elektromos tetőablakot.
-motorkód elejéről a C-t X-re változtatták.
-levegőbefúvás 3 fokozaturol 4 fokozatura változott.
-Fényszóró "rajtamaradt" hang búgás helyett csilingel
-szervoszivattyú bordásszíja 6 bordás.
-megjelentek az ecotec motorok. 


A továbbiakban az első kép mindig a prefacelift utána pedig a facelift!


5 ajtós ferdehátú (hatchback)

3 ajtós ferdehátú (GSi)

4 ajtós sedan (lépcsőshátú)

4 ajtós Carbió

5 ajtós kombi (caravan)

5 ajtós kombi (van)


Differenciák

Hátsó embléma formátum

Fokozatok 3 -> 4 (előtét ellenállás is változott)

Hátsó ajtók szigetelése (fogantyú alatt púpos lett a kárpit, hogy elférjen a habszivacs)

Fogantyúk rekeszesek lettek a szigetelés púpossága miatt

Caravan hátsó lámpák (sötétebb lett az index és a tolató rész)

Indexek

Váltógombok

Tükrök gombölyítettebbek lettek

Hűtőrácsoknál a lámpa befoglaló íve kisebb szöget zár be

Műszerfal légzsákos lett, így elveszett a tárolórész jobboldala

A felszereltség feliratok modernebbek lettek

Caravan hátsó díszléc fényezett lett, illetve az embléma is változott

Megjegyzések
* Az email nem lesz publikálva a weboldalon.