Többféle műszeregységet használtak az Astra modellekben. Alap modellek 1992 és 1994 közöttFordulatszámmérő 7000rpm-ig skálázva, a sebességmérő óra 220 km/h-ig skálázva. Ez a műszeregység volt az alap az összes fordulatszámmérős műszeregységgel szerelt F astraban. A sebességmérő egységet mechanikusan spirállal hajtották meg. A műszeregységbe be volt építve egy sebességjeladó egység, amely elektronikus sebesség/távolság jeleket küldött a fedélzeti komputer felé.
Astra GSi 2.0 16V - 1992-1993/1995-1996A műszeregység mechanikus kilóméteróra kihajtással, es elektronikus sebességjeladóval volt szerelve. A fordulatszámmérő egység 8000 fordulatig volt skálázva, a sebességmérő egység 240 km/h-ig. Ezeket a műszeregységeket használták a 150 lóerős és 136 lóerős astra GSi modellekben.
Astra GSi 16V Caravan 16V 1994.Egyedül az 1994-es modellévben szerelték ezt a műszeregységet, csak a 2.0 16V motorokkal szerelt modellekbe. Míg a fordulatszámmérő csak 7ezerig volt skálázva, addig a sebességmérő 260km/h-ig. Ez a műszeregység abban különbözött, hogy a sebességmérő egység nem mechanikus kihajtású volt, hanem elektronikus. A jel amit a sebességmérő mutatott, azt az ABS jeladó/vezérlőegység generálta. Ebben az évben be is fejezték az astra F-be való beépítését ennek a műszeregységnek, ám a vectra A v6-nál / calibra v6-nál, calibra turbonál ugyanúgy alkalmazták ezt a műszeregységet.
Calibra/vectra/astra turbo (spirálos)
Calibra/vectra/astra (jeladós)
Dízel VDO W1102; víz 100 °C, spirálos X17DTL
Isuzu dízel Delco W1111 5000 és 6000 között teljesen piros 110 °C, spirálos kompatibilis az összes dízellel
Isuzu dízel VDO, piros telibe az 5 és 6 között víz 100 °C spirálos kompatibilis minden dízellel
Fordulatszámnélküli spirálos Delco W1111 víz 110 °C
VDO spirálos W1102 Víz 100 °C
Benzines fordulatszámos VDO W1102 víz 100 °C 6000 fölött szaggatva a piros